19 Eylül 2012 Çarşamba

aaa sen yaşıyor muydun ya?

Buraya yazmayalı ne kadar oldu bilmiyorum.Ama anlatacaklarım doldu da taşıyor.Ya fırsat bulamadım ya da canım istemedi buraya yazmaya.Hatta bir ara kapatmayı bile düşünüyordum ama okul açıldı malum yazarım artık bir şeyler diye kapatmadım.

Tatil tatil değil de fotokopi makinesi gibi geçti gitti.Sıkıcı,monoton ve son zamanlarda pek verim alamadığım bir tatilden sonra okulun açılmasına sevinsem mi üzülsem mi bilemedim.Aslında üzülüyorum,tamam.

Okul güzel gidiyor gibi.Yani sınıftaki bazı iki ayaklı hayvanlar gitmiş.Sınıf sessiz kendi halinde bi şey olup çıkmış.Ben bu duruma çok seviniyorum tabi,gerek kitap okumak ,gerek dersi dinlemek daha kolay oluyor.Gerçi en sevdiğim bi arkadaşımdan ayrıldım fakat onuda kısa bi sürede halledecek gibiyiz.

Neyse sınıfa  yeni gelenler olmuş,öğretmenler tümüyle değişmiş.Sistem değişmiş,giriş çıkış saatleri değişmiş  ve biraz daha geç çıkmamıza ve ders saatlerinin 5 dk uzatılmasına rağmen güzel olmuş.Okula bu sene kontenjan olarak çok öğrenci almışlar ,teneffüsler de filan canını seven sınıftan çıkmıyor,öğle arası boğazına düşkün olan yakınlardaki cafelere veya yemek yenecek yerlere gidiyor.Aslında okul biraz iğrençleşmiş.Çoklaşmışız.

Okulun ilk günü okula erkenden gitmeme arkadaşlarla buluşmama rağmen teee ne zaman sınıfa varabildim bilmiyorum.Hayır bir insan 1 saat konuşma yapar mı?Bizim okulun müdürüyse yapar.
Ayaklarımı tam hissetmiyordum ki sonunda sınıflara gidebildik.

Yeni öğretmenler sürekli , nasıl başlarsa öyle gider kafasıyla böbürlenip durdular.Çok sinir bozucular tabi ki.Bir de sınıfa iki tane kız gelmiş.Sıra altından makyaj tazeleyen kızlar var ya onlardan işte.İki de bir konuşanlara laf sokmaya çalışıyorlar filan tam böyle alıp ağız burun kırmalık kızlardan.Yakında çıkışta kavga filan ederlerse şaşırmam.Bi de erkekler bunlara yavşıyorlar,götlerini kaldırıyorlar iyice uyuz oluyorum.Sonra neden kızlar bizi üzüyor,neden yalnızım lan mal sence sıra altından makyaj yapan kızdan hayır gelir mi?Bi düşün alaşkına bi düşün.

Bir de  alamıyorum bu insanlar neye güvenip kendilerini büyük sanıp,diğer insanları küçümsüyorlar anlamıyorum.Bu ne egoistliktir.Bu ne saçmalıktır.

Ne yani sen kendini kanıtlamaya çalışırken diğer insanları eziyorsan kanıtlamak yerine kendini eziyor olursun.Bu ego tatmin etme çabalarını,cool olma çabalarını bi bırakın mınakoyim artık ya.

Neyse tamam sakinim.İlk 2 gün normal bi şekilde geçti.Bu gün de normal geçti.Öğretmenlerle bir sorun veya tartışma yaşamayarak kendime şaşırmış olsam da geçti gitti işte.

Söylemeden geçemem ; biri sıra arkadaşıma ''sen ne kadar sessizsin,off çok sıkıcısın,amaan seninle de oturulmaz'' laflarını götüne sokmasını söyleyebilir mi?Hayır konuşmam konuşmam mınakoyim.Senin gibi her başımdan geçeni her gördüğümü anlatmak zorunda değilim.Ben sana bi sus mınakoyim diye ağzına vuruyor muyum?Tı allam ya.

Neyse onu da sustururum yakında.Susar yani,başka çaresi yok.

Not:Bugün Ebrar'ın doğum günü.Buradan anneme,babama,teyzemlere,amcamlara,halamlara,Almanyadaki dayımlara selam söylüyorum.Bir de Ebrar'ın doğum gününü kutluyorum ^^

Hiç yorum yok: