6 Eylül 2012 Perşembe

Where is my mind?

Bugün sabahın köründe,gözünde,götünde ebesinin a*ında (körümüz göz deyince şu video geldi bak aklıma ne güzeldi ) kalktım.Göz kapaklarım nasıl ağırlaşmış anlamam.Gözlerim resmen böyle tatlı tatlı kaşınıp,yaşarıyordu filan.oyş.Neyse sabahın köründe 1 saatlik araba yolculuğundan sonra bir yere gittik.Buraya hiç girmek istemiyorum çünkü anlatılacak bir yer değil.

O yerden ayrıldıktan sonra yine 1 saatlik yol teptim ve ayaklarım bana isyan etmeye başladılar.O yürümeye rağmen nasıl bu yazıyı yazabiliyorum bilmiyorum,atsam demek ki.Hatta giderken yolda çok güzel yerler keşfettim.Kafeler,dedeler,dericiler,arnavut kaldırımlar,cumbalar,komiklikler,şakalar filan.Bir tane el sanatları kafesinin fotoğrafını çektim hatta.Dışarıda adam duruyordu ''bi fotoğraf çekebilir miyim?'' diyerek adamı içeri kovaladım ve adam ''tabi'' dedi ama adamda bir mutsuzluk,hüzün vardı.Böyle güzel yerlerde de insanlar mutsuz olabiliyorlarmış demek ki.Kafeye bak yan tarafta.Çok güzel di mi?

Dışarıda hayat var gençler.Mutluluk,gerçeklik,güzellikler var.Güzel güzel kafeler güzel güzel insanlar var.Gezmek en iyisi bence.Bu kafede yeni mekan olabilir.Neden olmasın.

Uzun bir yolculuktan sonra Furkan'ın analog fotoğraf sergisine gittim.Tumblrcılar (tumblrcılar da neyse msşdgşsdg) olarak oradaydık hep.Ama çok hoş bir yerde yaptı sergiyi.Ve çok güzel bir sergi oldu.Bir ara pixies,placebo tartışması oldu bizim grupta hatta şu şarkıydan orada da bahsettim.Çok güzel dinleyin bence.

Sergide iyi hoş konuştuk,gülüştük ama hala nasıl uykum var anlatamam.Gözlerim hala kaşınıyor. Murphy'nin el atmadığı günüm yoktur.Ne zaman bir plan yapsam mutlaka el atar.Bugünde her şey üst üste geldi diyebilirim.Diğer arkadaşlarımın da bugün buluşup beni çağıracakları tutmuş.Ben ne güzel oturuyordum tumblr ahalisiyle, bi siktirip gidin bi insan 32534 kere aranmaz ki ya.

Sergiden çıkıp yine at gibi yol teperek diğer arkadaşlarımın yanına gittim.

Bi baktım bunlar en pahalı kafe de götleri başları ayrı oynuyor.Nargileler,tavlalar filan.O hesabın götlerine gireceklerinden hiç haberleri yok tabi.Yer şey iyi hoş,yedik içtik gideceğimizde bi hesap istedik 94 liraaoaoaaaa.Ben dedim ama o hesap götünüzden kan alacak dedim dedim inanmadılar paşa paşa ödediler hesabı.Bende ödedim tabi.

Kafeden çıktıktan sonra dağıldık,tranvayla gidecekler bir yere,otobüsle gidecekler bir yere.Bende yine at gibi bi tranvayla öküz gibi yolu teptikten ve o gürültüyü çektikten sonra sonunda kafamda 034234636 tane fille birlikte eve döndüm.O sayının başına 0 koyunca numara sanılıyor ama değil.Neyse eve geldim gelmesine de hemen karşımızda  düğün yapıyorlarmış.Kafamdaki filler halay çekiyorlar yeminle.Eve geldim ya dinlenmek için,daha beter oldum.

Ha bir de unutmadan artık buraya ne sıklıkla yazarım bilmiyorum.Çok üşeniyorum buraya yazmaya.Öyle işte.
Bu yazı da burada biter.

Hiç yorum yok: