20 Mart 2012 Salı

Terazi.

   Bugün ilkbaharın ilk günü.Ne kadar neşe verici bir kelime ''ilkbahar''.Her tarafı kuş cıvıltılarının sarması , sokakların boş olmaktan çıkıp çocuk sesleriyle dolup taşması çok güzel.İnsanın içine bir mutluluk,huzur,heyecan aşılıyor ilkbahar.
   Ama benim kursağımda kalıyor bu mutluluk,huzur ve heyecan.Çünkü yalnızlık kursağımda ve her şeyi engelliyor.Artık evde durulmaz yani insanın kendini sokaklara atası gelir.Biraz özgür olmak, nefes almak,gezmek , koşmak , bisiklet sürmek ve bir çok şey yapmak ister.Bunların hepsi için güzel günler var önümüzde.
Havaların ısınması ile herkes dışarıda olacak.Çekirdek çitleyip gezecek,parklar dolup taşacak.Ben ne yapacağım peki evde oturup bir taraftan buraya yazıp bir taraftan da o insanları kıskanacağım.Bu.
    Yalnızım çünkü.insan yalnız olunca ilkbahardan bile zevk almıyormuş.Sabah güneşin doğması bir anlamı ifade etmiyormuş bunu anladım.Tabi kendi başıma da giderim gezerim,bir parkın sakin bir köşesinde kitap okuyabilirim ama bunları yapmakta bir yere kadar.Yani demek istediğim benim kitap okumaya da ,kabul ediyorum yalnız kalmaya da ama  mutlu olmaya, eğlenmeye de ihtiyacım var.Onları atlarsam eğer diğer yaptıklarımdan da zevk almamaya başlarım ve bunun sonucu kötü olur.Kitap okumaktan nefret ettiğimi düşünmek bile istemiyorum mesela.Terazi işi gibi.
   Bir şeyler gitti , yeni şeyler geldi.Neler oldu neler bitti ve ben hala yalnızım.Hayatıma girecek , en yakın kimsem olacak kişi her kim ise bir an önce gelsin istiyorum.Gezelim,eğlenelim ,sokakları tanıyalım,insanlara karışalım , yazın keyfini çıkaralım istiyorum.Artık hafta sonlarını boş geçirmek istemiyorum.Çünkü bu havalarda sadece çalışma masası ile yatak arasında gidip gelmek gerçekten çok sıkıcı.
 Mesela paslanmış bisikletime bir yenilik yapıp , temizleyip onu sürmek istiyorum.Kaykayım da bana benzetmekten çıksın o da sokakları görsün istiyorum.Gökyüzünün ciğerime dolmasına izin verip güneşle sohbet etmek istiyorum yada geç kararan günlerde bir çekirdek alıp parklarda sohbet etmek istiyorum.''Dondurma mı yiyelim kola mı içelim'' tartışması yapmak istiyorum.
  Bir kaç kişi sadece bir kaç kişi beni önemsesin , sevsin, benimle birlikte olsun , benimle  zaman geçirmeyi sevsin,benim yapmak istediklerimi oda yapmak istesin istiyorum.
   Çok mu şey istiyorum?

Hiç yorum yok: