23 Mayıs 2012 Çarşamba

Yürüyüş

Bugün normalde okul olması gerekirdi hatta sınavımız bile vardı fakat okula gittiğimde bütün öğretmenlerin grevde olduğunu ve sınavında iptal olduğunu öğrendim.Sınava pek hazırlanmadığım için bu haber beni çok sevindirdi.Arkadaşlarla ne yapalım derken okulun hemen yanında ki parka gitmeye karar verdik.Biraz parkta oturduktan sonra herkes evin yolunu tuttu.

Bende başka bir kaç arkadaşlarımla buluşmaya gitmek için önce eve gittim üzerimi değiştirdim ve fotoğraf makinemi aldım ardından da arkadaşlarımın yanına gittim.Bir iki saat oturduk konuştuk.Fotoğraflar filan derken ben tekrar evin yolunu tuttum.Ve eve kadar yürüyerek gittim.Galiba 30 dk sürdü.Ama yolculuğum çok eğlenceliydi.

Önce kulaklığımı taktım sonra gözlerim güneşten dolayı ağrımasın diye güneş gözlüğümü taktım.Elimde de fotoğraf makinemle çok havalıydım.Desem inanmayın.Ben nasıl havalı olabilirim ki.Bir bizim komşunun kızı değildim sonuçta.Ama bazıları beni turist sanmış olmalıydı ki bana çok dikkatli bi şekilde baktılar.Bende sanki turistmişim gibi davranıp eğlendim.

Her geçtiğim yerde bir fotoğraf çektim en çok arabaları.Fakat yol boyunca bir kere bile vosvos ile karşılaşmadım.Oysa ne kadar çok istemiştim.Fakat yol üzerinde ki tüm eski arabaları çektim.Özellikle de impalaya benzer arabaları.Hiçbir araba ne bir impala,ne bir vosvos ne de bir mustang değildi.

Sonra evimizin hemen yanında duran parka gittim.Fakat 2 hafta önce fotoğrafını çekmeyi planladığım sarı laleleri bulamadım.Yerini yeller almıştı.Mor çiçekler vardı fakat ben lalelerin fotoğrafını çekmek istiyordum.Mor çiçekler kırılmasın diye onlarında fotoğraflarını çektim.Fakat bir sarı lale değillerdi.

Eve dönerken bir çift gördüm.Bankta oturmuş hem sohbet ediyorlar hemde koklaşıyorlardı.İçimden '' Millet parka sevgilisiyle okulu asıp gelir.Sen ise okul tatil olduğu zaman fotoğraf çekmeye gelirsin.İsyeaaan!!''dedim.Ama gene de mutluydum.En azından bir sürü güzel fotoğraf çektim.Yorgunluğuma deydi.

Hiç yorum yok: