4 Ocak 2012 Çarşamba

Çok mu şey istiyorum*

Çok mı şey istiyorum?
Aşık olmayı istiyorum.Ve aşık olduğum kişiyle vakit geçirmek ömrümü o kişiyle tüketmek istiyorum.
Çok mu şey istiyorum?
Yani sadece sabah sevdiğim kişiyi yanımda görmek onun kokusunu içime çekerek uyanmayı istiyorum.Bütün günümü onunlar geçirip en güzel günleri yaşamak istiyorum.Bazen kitap okuyarak sakin bir gün bazen ise içinde tüm çılgınlıkları içinde barındıran bir gün istiyorum.
Çok mu şey istiyorum?
En çok sevdiğim ikinci şey olan denizin sabah penceremden beni seyrederken uyanmak istiyorum.Sevdiğim iki şey yan yana harmanlanmış gibi.Ha bir de gelecekteki sevgilimin denizin yanına çok yakışacağını hissedebiliyorum.
Ve limon kokusu istiyorum.Her yeri saran limon kokuları.İçime çekip ciğerlerime doldurmak istiyorum limon kokularını.Bu dinlendirici kokudan mahrum kalmak istemiyorum.
Çok mu şey istiyorum?
Hayatımın düzenli olmasını.Günlerimin fotokopiyle çoğaltılmak yerine tek tek elle yazılmış günler olmasını istiyorum.Sabah sporu yapıp hep zinde kalmayı ardından güzel bir alışverişle mutlu olmayı istiyorum.Alışverişten sonra evime gelip sevdiğim insana mutfak harikaları yaratmayı onu da mutlu etmeyi istiyorum mesela.
Çok mu şey istiyorum?
Bir gün boyunca kitapçıları gezip yeni veya eski tüm kitapları tanımak istiyorum.Sonra en sevdiğim kitabı alıp bir cafe de sıcak bir kahve ile okumak istiyorum onu.Akşama kadar o cafe de zaman geçirmek.Sıcacık ortamdan hiç çıkmak istemem.
Çok mu şey istiyorum?
Etrafımda sürekli sevdiğim insanlar olsun istiyorum.Beni korusunlar istiyorum.Beni doğal halimle kabul etsinler istiyorum.Çılgınlıklarıma göz yumsunlar istiyorum.Tabi tanımadığım insanların hayatıma girmeleri gerekli onları da  tanımak isterim fakat görüntü kirliliği yapmayan insanlar olmalı bunlar.
Çok mu şey istiyorum?
Evimin pencerelerinin tabandan tavana olmasını istiyorum.Dışarıyı rahatça görmek, günün tüm ışıklarını evime davet etmek istiyorum.Sadece bana göre tasarlanmış bir ev  istiyorum.Evin herhangi bir yerine bir şey yaptığımda sorgulanmasın istiyorum.Kararlarıma saygı duyulsun istiyorum.
Çok mu şey istiyorum?
Ailemin sürekli beni desteklemesini aldığım kararlara saygı duymasını istiyorum.Yaptığım hiçbir şeyi küçümsememelerini istiyorum.Bana değer vermelerini ,sahip olduğum şeylere saygı duymalarını istiyorum.
Çok mu şey istiyorum.?
Gezmek istiyorum.Dünyanın her yerini  tanımak istiyorum.Yeni yerler keşfedip yeni insanlarla tanışmak istiyorum.Dik bakışlara marus kalmadan tanımadığım bir ülkenin ortasından tüm dünyaya seslenmek istiyorum.Kaykayımı da alıp tehlikeden tehlikeye atılmak istiyorum.Bazen bisiklet ile rüzgarlarla dans etmek istiyorum.Bazen ise yağmurun altında kilometrelerce yürümek istiyorum.Gün batımını izlemek istiyorum bir omza yaslanıp.Veya bir piknikte çimlerin üzerine uzanıp bulutları izlemek istiyorum.Yada bir plajda ateşin yanında yıldızları izlemek istiyorum bir yıldız kaydığında ise yanımdaki kişiyi dilemek istiyorum. 
Çok mu şey istiyorum?
Bütün bunları kocam dediğim adamla yapıp huzurlu olmak istiyorum.


Hiç yorum yok: