8 Ocak 2012 Pazar

İnternetten arkadaşlık kurulmaz diyenler.

NAH   KURULMAZ!
İnternetten kurduğun arkadaşlık yakın çevremdeki arkadaşlıklardan daha iyi,samimi,içten.Benim bir arkadaşım daha doğrusu kardeşim bile diyebileceğim birisi var interetten tanıştığım.Adı da Ebrar.Ebrar gerçekten benim için çok özel.Beni dinleyen,bana değer veren,beni yönlendiren bana mesafelerin ne demek olduğu gösteren bir insan.
Biz aslında sanal alemin küçük zımbırtılarıyla tanıştık.Bana sen internetten tanıştığın birisiyle bu kadar samimi olacaksın,onu çok seveceksin deseler inanmazdım.Sikti lan der yoluma devam ederdim.Ama hayat siktir demeye gelmez işte.Neyse ne diyordum heh işte tanıştık biz baya konuştuk,dertleştik,içimizi dökdük bazen saatlerce konuştuk , bazen saatlerce sustuk.
Aslında başlarda komik geldi.Ne biliyim insanın sevgisini kabloların temsil etmesi biraz komik biraz da acı vericiydi.Ama bu zamanla büyük mutluluğa dönüştü.
Yaz tatilini nasıl geçirdin diye soranlara bilgisayar başında diyorum çünkü gerçekten öyle oldu.Bazen sabahın sekizine kadar güldük ,eğlendik, mutlu olduk ,şebeklik yaptık falan ama çok güzeldi.Hayatımda bu denli uzun süre bana mutluluğu yaşatan tek kişi Ebrar.
Bazen beraber yemek yiyorduk, bazen beraber kamera karşısında uykumuz geliyordu ve çaktırmadan uyukluyordum bile.Sanal alemde bile tesadüfler gerçekleşiyordu bizim aramızda.İlginç tesadüfler.Mesela bana gelen bir mesajı Ebrar düşünüp sitesine koymuştu ve biz gerçekten bu durumu fark edince ağzı açık kaldık öyle.Yani bizim Ebrar'la aramızda kuvvetli bir bağ var ve bu bağın adına ben sevgi bağı diyorum.Bu bağ öyle kuvvetli ki mesafelerde dahil kimse yıkamadı bu bağı.
Mesafeler asıl bu durumda bir anlam kazanıyor.Ama bizi inanıyoruz bir gün mesafeleri aşıp gerçek anlamda bir araya gelerek eğlenicez.
Evet aynı üniversiteye gitmeyi düşünüyoruz.Aynı evde yaşayıp bize mesafelerin çektirdiği acıların öcünü alacaz.Mutlu olacaz.En azından mesafelere ve zorunluluklara küfür etmeyi bırakacaz.Mesafeler bu sayede rahat bir nefes almış olacak.Ve biliyorum bizim aramızdaki bağ hiçbir zaman kopmayacak.

Hiç yorum yok: