27 Ocak 2012 Cuma

Hem asosyal hem eşofmankolik.

Tek sosyal aktivitemin markete gitmek olduğu bir gün yine çıktım evden.Tabi üzerimden hiç çıkarmadığım eşofmanımla birlikte.Ayağımda da bot çok güzel durdu açıkçası.Desem bile inanmayın.Tam bu sınav dönemleri saçı gibi dağınık bir şekilde sokağın ortasındaydım.Ama ben eşofmanlarımla mutluyum..Neyse markete gittim tabi kafamdaki ceketimin şapkası olduğu için etrafı pek izlemedim gördüğüm tek şey yoldaki buzlardı.Hatta o buzların yüzünden 5654221 tane düşme tehlikesi atlattım.Ama sonunda markete vardım.Elimi çabuk tuttum hemen ekmek,çay,nescafe ve browni aldım.Brownisiz nescafe mi olur hiç.Tabi ki olmaz.Parayı ödeyip dışarı çıktım.
Gene kafamda şapka buzları seyrederek eve vardım.Benden önce apartmana birsi gidi hatta kapıyı tutmadı diye bayaa küfrettim ama sonra anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım.Ve sıcak yüzümü gıdıkladı.Asansörün önünde o komşu kızı.Hani tanımadığınız kişilerle asansöre bindiğinizde 6. kata bile 30. kata çıkıyormuş gibi uzun sürer ya işte o durumlardan nefret ediyorum.Ve yine o durumlardan bir tanesi.
Asansöre bindik.Önce o kızın katına çıktık.Çıkarken baya bi süzdüm kızı ve kendimden utandım.O kız süslenmiş püslenmiş dışarıdan geliyor hemde bu saatte ben ise eşofmanlarımın altındaki botlarım ve şapkam ile marketten geliyorum.Böyle bir ezildim büzüldüm.sonra kendi kendime neden ben yalnızım triplerine giriyorum.Eşofmanla dışarı çıkarsan ve kimse seni görmesin diye kafana şapka takarsan olacağı o.Bak yien sinirlendim.Her neyse kız indikten sonra aynaya baktım.Bakmaz olaydım.Asosyelliğim ve yalnızlığı yüzüme vurmuş resmen.
Asosyalliğimden dolayı eşofmanlarımla büyük aşk yaşıyorum.Böyle kot pantolon falan giydimmi rahat olamıyorum.Bunalıyorum falan olmuyor yani.Eşofmanla böyle tüy gibi oluyorum.Marketede bu yüzden eşofmanla gittim zaten.Gitmez olaydım!

Hiç yorum yok: