16 Ocak 2012 Pazartesi

Kar.

Biliyor musun bugün buraya kar yağdı.Beklenen hava sonunda etkisini gösterdi.Çok bekledim karı.Sabırla bekledim ve o'da beni üzmeyip geldi sonunda.Seni de böyle bekliyorum.Her neyse hava çok güzel kar taneleri herkes tarafından soğuk diye dışlanır.Fakat bence kar taneleri bir ateşten daha sıcak.Yumuşak bir sıcaklık veriyor havaya.Okulların tatil edilmesini fırsat bilen çocuklar deliler gibi eğleniyorlar dışarıda.Bende sıcacık kahvemle buğulu camın ardından onları izliyorum.Ve evet onları izlerken bile eğleniyorum.
Sen gelince bizde çocuk gibi eğlenelim kar tanelerinin arasında.Kar topu savaşı yapalım.Sonra kardan adam yapalım.Bir dürü fotoğraf çekinip fotoğraf günlüğümüze koyalım o fotoğrafları.Üşüyüp eve gelelim sonra.Sen dur ben bir kahve yapıyım da içimiz ısınsın deyip mutfağa at kendini.Ben ise sen yanımda dur yeter deyip romantikleştireyim işi.Sonra sen gül ve yanağıma masumca bir öpücük kondur.
Seni bekliyorum.Tüm bu eğlenceleri,güzel günleri beklediğim gibi.
Gelecekteki sevgiliye not vol.6

Hiç yorum yok: