31 Aralık 2011 Cumartesi

2011 nasıl geçti ve 2012'den beklentilerim.

2011 değişikliklerle geçti.Ve bir o kadarda monoton.Evimizi değiştirdik.Sonra tumblr diye bir yer ile tanıştım.Bir sürü güzel yazım oldu.Değiştim.Çok değiştim.Yalnızlaştım.Sevdiklerim yok oldu.Yeni kişilerle tanıştım.Aslın hiçbir bok yapmadım 2011 de.Saçma bir yıldı.Hep üzüldüm hiç sevinmedim.Beklentilerimin hiçbiri gerçekleşmedi.Umarım 2012 de ki beklentilerim gerçekleşir.2012 beklentilerim ise şunlar;güzel bir geleceğe dair ilk adımlarla karşılaşmak,aşık olmak,mutlu olmak,huzuru bulmak veya huzura rastlamak,daha sosyal ve başarılı olmak.Aslında beklentiler her zaman üzmüştür insanları ama ne yapalım başka ne yapalım?Sadece beklicez hayatın sürprizlerini ve bu sürprizler umarım mutluluğu da yanında getirir.

Hiç yorum yok: