27 Aralık 2011 Salı

Yeni yıla mı ne girecekmişiz.

Yeni yıl heyecanı kaplamış herkesi.Yanlış hatırlamıyorsam 2012 yılına girecekmişiz.Ben pek önemsemiyorum bu tür olayları.Zaten evden çıkmayan ,gezmeyen biriyim.Asosyal biriyim yani.Yani mümkün olsa ''siz girin 2012'ye ben gelirim sonra'' diyecem ama olmuyor işte.Onun için zamanın böyle bölümlere ayrılması saçma geliyor bana.Her neyse.Bende hiç heyecan yok.Sonun 2012 de yaşayacaklarımın 2011 de yaşadıklarımdan pek farklı olacağını sanmıyorum.Ot gibi yaşamaya devam edicem işte.Ama hayat bana da küçük sürprizler yapabiliyor. Umarım 2012 de de bana böyle küçük sürprizler yapmaya devam eder.
2011'i nasıl geçirdiğime gelirsek şöyle bahsedeyim.Çok sıkıcı,monoton,değişikliklerle dolu,saçmalıklarla kaplı bir yıldı 2011.Umarım 2012 böyle olmaz.Ne biliyim hayatıma azcık bir neşe girse hiç de fena olmaz böyle heyecan falan.Hayatta olduğumu anlarım.Neyse işte umarım 2012 güzel geçer.

Hiç yorum yok: