21 Aralık 2011 Çarşamba

Asosyallik.

Asosyallik nedir?Suskun olmak mı gezmemek mi yoksa eve kapanmak mı?Sizce asosyallik nedir?

Bence asosyallik yeni kişiler tanımamaktır.Hayatını bir çemberin içinde yaşamaktır.Kısıtlanmaktır.Bazen köle olmaktır.Ve ben bilgisayar yüzünden asosyalleştiğimi düşünen bir aileye sahibim ama öyle değil.Ve şunu söylemek istiyorum;
Beni asosyalleştiren bilgisayar falan değil beni asosyalleştiren okul,sınavlar.İçine hapsediyor bizi.Yapmak istediğimiz bir çok şeyi elimizden alıyor ve izin vermiyor.Hayatımıza karışıyor.Öğretmiyor , eğitiyor ve benim eğitilmem için hiç tanımadığım insanların nutuklarıına ihtiyacım yok.Öğretici olmak bu değil ve ailemizin bize bu konuda destek değil köstek olması da bunun cabası.
Bkz:''Sakın yarın şu sınavın var dışarı çıkamazsın heme odana!'',
''Olmaz ertesi gün şu sınavın var.Hayatını değiştirecek sınava hazırlanıyorsun şimdi gezip tozam sırası değil.Evde oturup ders çalışman gerek.''
E ben ne zama çıkıp gezip dolaşacam yahu.Kusura bakma anne baba elimde bastonla gezip dolaşamam ben.Sizce başarılı olup hayatı yaşayamamak mı yoksa daha iyi yaşayıp başarılı olmayı bu kadar büyütmemek mi?

Hiç yorum yok: